lørdag den 23. juli 2011

Mit møde med Ejnar

Jeg var i Østrig på forretningsrejse, da jeg fik øje på Ejnar og ikke kunne tage blikket væk igen. Han stod der med sin lille spand, hovedet på skrå og kikkede på mig.
Jeg så mig omkring, inden jeg begyndte at tale med Ejnar (man holder jo på formerne). Ejnar var prins og kom fra Kina, kunne lidt østrigsk, ellers var han helt ”grøn”.
Han lyttede da jeg fortalte om landet højt mod nord og han så ud til at finde det interessant. Både han og jeg var solgt og han fulgte med mig hjem på hotellet.
Vi tilbragte resten af ferien sammen og nu står Ejnar her på mit skrivebord, smiler til mig og gør mig i godt humør. Ejnar min skønne grønne græshoppe J

Ovenstående fortæller jeg fordi det faktisk er meningen, at Ejnar nu skal med på mine forretningsrejser fremover og derfor opretter jeg nu "Ejnars blog" hvor "han" kan fortælle om sine overvejelser, tanker og oplevelser J



De af jer, der allerede har mødt Ejnar, har givet udtryk for, at han er meget charmerende og det synes han bestemt også selv!

Har du lyst til at følge Ejnar vil han blive rigtig glad, for Ejnar er en meget social græshoppe, som synes det er rigtig hyggeligt, at snakke med alle han møder på sin vej.

1 kommentar:

  1. Hvor bliver det hyggeligt at følge med i Ejnars oplevelser... ;-)

    SvarSlet